Samen trainen naar the next level

Onze trainingen zijn gericht op het behalen van directe resultaten: (winkel)beleving, serviceverlening,  hospitality, verkoopvaardigheden en de juiste klantfocus. 

We gaan dieper in op: actualiteit, relevantie, bewustwording van houding en gedrag, effectief taalgebruik, productiviteit, enthousiasme, gastvrijheid, de juiste mindset, stap uit gewoontes, inspireren, vitaliteit en natuurlijk humor. Wat lachen is leren, en leren is verkopen aan loyale klanten.

Jouw team wordt getraind om aan hoge verwachtingen van klanten te voldoen. De motivatie en betrokkenheid van jouw medewerkers als ook voor de winkelbeleving van jouw klanten worden op scherp gezet. Wij creëren jouw unieke identiteit zodat de beleving van jouw team en klanten begrepen wordt. Jouw kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen zijn leidend in onze trainingen. 

De mindset en vaardigheden van de deelnemers worden eenduidig en consistent, de bewustwording optimaal, de juiste mindset wordt actief en de motivatie stijgt naar een hoger niveau.

"Ben het verhaal”.


Ons stappenplan:

  • Introductie van Training Retail
  • Inventarisatie
  • Integreren van jouw DNA en bedrijfswaarden in het trainingsprogramma
  • Ontwikkeling & Training
  • Persoonlijke actieplannen & Follow up 
  • Coaching on the job