Opvallende hospitality en service
Hoe vaak ben jij verrast als gast of klant? Een fantastische service, een persoonlijk écht gesprek en meegenomen worden in de passie van de verkoper, waarbij ook nog eens interessante kennis wordt gedeeld. Onhaalbaar? Zeker niet.
Een duidelijke identiteit met een sterke en consistente focus op assortiment en doelgroep. Persoonlijke aandacht voor élke klant, de juiste serviceverlening, communicatie en een gedegen productkennis is waar de grote winsten worden behaald. Klanten zijn loyaal aan mensen en niet aan producten. Een juiste verbinding tussen de customer experience en employee experience maakt het grote verschil.
Persoonlijke aandacht; wie wil dat nou niet?
Hoe je op een juiste manier contact maakt is verreweg het belangrijkste en meest onderschatte trainingsonderdeel voor het juist aanspreken van een klant. Met de juiste tools en inzichten zijn jouw medewerkers in staat om een onvergetelijke ervaring te creëren. Jouw personeel wordt uitgedaagd om de huidige kennis te gebruiken en te verbreden, de huidige comfortzone te benoemen en soms net daarbuiten te kunnen stappen, het motivatieniveau te verhogen, inspireren en praktisch te kunnen schakelen en handelen.
Door onze trainingen wordt er service verleend waar jouw klanten blij van worden, échte oprechte aandacht wordt vanzelfsprekend en jouw personeel wordt voorzien van kennis over jouw merk en/of producten. En dit merk je meteen in een hogere omzet en meer loyale klanten.